The Sister
How far would you go to keep a secret? One rainy evening, Nathan is surprised by an unwelcome face from the past.
Nathan discovers his loved ones to be under threat. As the secrets of the past threaten to come to light, a surprising connection between past and present is revealed.
As Nathan and Bob grimly dig up the woods, the truth about that night is revealed. And just when Nathan hopes his long nightmare is over, Bob has another twist of the knife.
After Bob's true intentions become clear, Nathan fights back with everything he has, but just how far is he prepared to go?