The Son
This sweeping family saga spans 150 years and three generations of one of the richest families reigning in Texas. Based on The New York Times best-selling novel, The Son traces the story of Eli McCullough's (Pierce Brosnan) transformation from good-natured innocence to calculated violence, as he loses everything on the wild frontier, setting him on the path to building a ranching-and-oil dynasty of unsurpassed wealth and privilege.
First Son of Texas
"First Son of Texas" Eli McCullough must survive a frontier Comanche attack in 1849 and lead his family's empire through difficult times in 1915.
The Plum Tree
Young Eli must learn how to live among the Comanches in 1849. In 1915, Eli and Pete clash over how to respond to an unexpected attack on their home.
Young Eli trains as a warrior, but makes enemies in 1849. In 1915, Eli and Phineas struggle to help the family in Austin while Pete faces his demons.
Young Eli faces a life-or-death test of survival in 1849. In 1915, the McCulloughs enact a dangerous plan to take the fight to their enemy.
An enemy forces Young Eli to question his loyalties in 1849. In 1915, the McCulloughs' past comes back to haunt them with deadly results.
Young Eli makes a choice with dangerous consequences in 1849. In 1915, the McCulloughs deal with a tragedy while Jeannie seeks to save the family.