The Successor
The wealthy Raphethada family owns a conglomerate of retail businesses with assets worth approximately 100 billion baht. The founding patriarch had three children – Thara (Nok Sinjai Plengpanich), Nathi (Saksit Tangthong), and Proifon (Pang Ornjira Larmwilai) – and he hoped to keep the business in the family. However, a series of events complicates the line of succession: top executive Thara decides to resign from the company, and Nathi and his own eldest son pass away in a helicopter accident. As the family scrambles to figure out who will lead the company next, former monk and Nathi and Weerin's second son Thalehluang (Tonkhao Chayuth Nitichakorn) and Proifon's son Mahasamut (New Akaravin Nanthipat) emerge as the frontrunners, ready to battle it out for control. Will the family find a way to hand over power peacefully, or will they be torn apart by greed?