The uneXplained
A mother turns to intuitive healers for clues as to what may have caused her daughter's mysterious illness.
Twenty years after a young woman is found mysteriously dead in the Arizona desert, a mother and daughter seek out the help of psychic twins.
A woman who has spent forty years in a wheelchair takes a journey to mystical healers and experts to see if she can ever walk again.