Dig into a globally significant and politically transformative conflict in The Vietnam War. Join expert John C. McManus as he reconstructs the Vietnam War in stunning detail. In the end, this course is not just a history lesson, but also an exploration of war itself and the kind of impact it can have on ordinary hearts, minds, and spirits.