The White Queen
In Love With the King
In 1463, the lust between a Lancastrian commoner and Yorkist King turns into a secret wedding and a new Queen of England. But two women not so smitten with the arrangement vow to take her down.
A grieving Queen Elizabeth conjures up the perfect storm to get King Edward home. But more danger awaits as her jealous detractors plot to end his reign.
Old enemies make new alliances as Lord Warwick’s quest for power reaches desperate levels.
Warring women become even more bitter enemies when Queen Elizabeth, Anne Neville and Margaret Beaufort each experience the brutality of the battlefield up close.
One marries for love, the other for political gain as Anne and Margaret tie the knot, while Queen Elizabeth experiences a double dose of heartbreak.