The Witching Season
Fueled by nostalgia, this anthology of short horror films tells original tales of terror set during the Halloween season.
Princess
Kendra and her daughter Jamie move to a new home in the quiet suburbs in search of a new beginning. But something evil lurks in the basement and it isn't looking for roommates.
A writer spends the night in a notoriously haunted house in hope of finding inspiration for his latest project. He soon realizes that he is living in his own horror story.
Confined to her bedroom on Halloween night, Whitney notices an eerie figure lurking outside her home.