The Wonder Years The Wonder Years
The story of the Williams family during the late 1960s, all through the point of view of imaginative 12-year-old Dean. With the wisdom of his adult years, Dean’s hopeful and humorous recollections of his past spotlight the ups and downs of growing up in a Black middle-class family in Montgomery, Alabama, and the friendship, laughter and lessons along the way.
Struggling to figure out where he fits in, Dean decides to pursue his calling as "The Great Uniter" and attempts to organize the first integrated baseball game between his team and his friend Brad's team.
While Dean reckons with his first taste of heartbreak and betrayal, the adults in his life are overly empathetic and assume his grief is from mourning current events.
When Dean stumbles upon some racy literature and shares it with friends at school, Bill and Lillian must navigate uncharted territory as parents.
Dean heads to band practice with Bill, but the grown folks' business at the music studio prompts Lillian to pick Dean up; Dean learns what his mom does while he's at school all day.
Dean is reluctant to attend the annual church lock-in until Kim tells him it's where she got her first kiss; then he enlists his friends to help him pair up with Keisa.
When Coach Long and Bill take the boys on a camping trip as part of their newly formed scout troop, their starkly different approaches to the outdoors show Dean that his father isn't good at everything.