Theodore Roosevelt
Theodore Roosevelt became the youngest U.S. President and shaped modern America. A mini-series shows his life, key events, and lasting impact as a symbol of America's spirit.
The Man in the Arena
After President McKinley's assassination, Roosevelt takes the reins during one of the most turbulent periods in American history. Relentless and compassionate, his determination to fight for the working man reshapes the political landscape forever and leads America into the 20th century.