‘Til Jail Do Us Part
We Are Not Friends
Angela, Viri, Esme and SofIa know what their husbands' work entails, but they are unaware that one of them made a mistake. Although they can't stand each other, after the arrest of their husbands, they come together to survive.
Dead Weight
An accidental death occurs that could put Zuazo, Miami's biggest drug lord, to pursue the women. When they try to use their credit cards, they discover that the bank accounts have been frozen.
Angela returns the stolen money to Zuazo, so that he leaves them alone, but he wants something else. Sofía opens up to Esme and Viri opens up to Angela; they are unaware that Porfirio's body may be discovered.
The result of Sofia's pregnancy test is positive, she is forced to tell the truth. Daniela, the federal agent, remembers where she saw the rug that wraps Porfirio's body.