Tiny and Shekinah's Weave Trip
Weave Trippin'
Best friends Tiny and Shekinah come up with a new business, a mobile hair salon. But a verbal throw-down ensues as they try to work out the details of this new venture, putting the entire business in jeopardy.
Twerkin' and Workin
The ladies cross country adventure gets off to a rocky start when Shekinah and Tiny wake up on the side of the road in the middle of nowhere.
Tiny and Shekinah arrive in the Big Easy with a bang and are immediately inspired to throw their own Mardi Gras party to promote the weave bus.
Shekinah insists she and Tiny pull over and check out Roswell, New Mexico. When Tiny reveals she's not a believer, Shekinah goes on a mission to prove Aliens do exist.