Tiny Pretty Things
Corps
Ballerina Neveah arrives at Chicago's famed Archer School to find ruthless new rivals -- and the disturbing truth behind her surprise acceptance.
Range of Motion
Ramon's new ballet creates controversy and opportunity; Bette hides her injury, while Oren wrestles with his own secrets.
A fundraising gala sets the stage for drama, as Nabil raises suspicions, and Bette makes a scene; tensions mount between Oren and Shane.
Neveah urges the troupe to rebel against Ramon; June battles her mother for emancipation; Bette tries a new tactic to score pills.
Neveah's mother resurfaces, along with bad memories; the dancers pinpoint a suspect in Cassie's fall; Bette flips the script on Ramon.
A music video audition promises a big break for a lucky few; Shane and Bette flirt with new love interests, but June has a chilling encounter.