Todd and the Book of Pure Evil
Todd is a heavy metal kid who yearns to be a guitar god. When Todd finds The Book Of Pure Evil, he uses it to achieve his dream only to have it promptly come crashing down around him. In each episode, the Book falls into the hands of a different student-taking a typical high school issue and giving it a bizarre, comedic twist.
Todd the Metal God
Todd uses The Book to transform himself into a Heavy Metal guitar god to impress Jenny.
Hannah is desperate to win the science fair so she uses The Book to make a small magical creature that strangely looks like Todd.
Todd's attempt to make Jenny jealous back-fires and almost gets him and Curtis eaten by a couple of rock n’ roll zombies.
When Crowley High's only gay student uses The Book to make every boy gay like him, Todd's feelings for Jenny are put to the test.
Todd, who has a fear of fat people, must fight an evil monster made from human fat when an obesity epidemic takes over the school.
When the school is overcome with an evil smoke that turns the students stupid, Hannah must step up and save the entire student body before it descends into a perverse chaos of moronitude.