Momma's boy Colt proposed to his online sweetheart Larissa in Brazil after spending only five days with her. Colt prepares his skeptical mother, Debbie, for the changes about to happen in their lives as he works to bring Larissa to the US on a K-1 visa.
After the disastrous family barbecue and yet another argument between Larissa and Debbie, Larissa throws Colt's ring on the floor. As they try to reconcile, the couple heads out on an awkward double date with some of Colt's friends.