T.U.F.F. Puppy T.U.F.F. Puppy
Purrr-fect Partner / Doom-mates
Dudley Puppy is introduced to a secret organization and his new partner, Kitty Katswell; Dudley must save his sidekick from the villainous Chameleon.
Kitty tries to keep Dudley from bothering her on T.U.F.F.'s vacation cruise; Dudley falls in love with the new temp at T.U.F.F.
Snaptrap convinces the T.U.F.F. agents that he wants to put his evil ways behind him; Dudley plans a surprise birthday party for Kitty.
Things get a little scary when Keswick invents an artificial intelligence toaster that is capable of doing a lot more than making perfect toast./After blowing up each other’s HQ’s repeatedly, TUFF and DOOM are forced to share an office.
Underappreciated at TUFF, gadget guru Keswick is courted by Snaptrap to build DOOM a new doomsday device!/Dudley is desperate to keep his over-protective mom, Peg Puppy, from learning he’s a secret agent.