Twisted Love
The Hand That Rocks The Cradle
A married father of two engages in an affair with his wife's first cousin - a love triangle that will lead to one very murderous twist.
When a woman discovers her adult (and married) son engaging in an affair with his 14-year-old stepsister, it creates a family rift that will end in tragedy.
A home health care nurse falls in love with her married, wheelchair-bound patient. Once the secret gets out, someone has to die.
When a strict southern Baptist grandma discovers her granddaughter's lesbian relationship, there is hell to pay.
A man becomes fixated on his co-worker, believing they should be married. Problem is, she's already married - to a jealous husband.