Two Sisters
Sisters Vanessa and Alicia live together and share everything with each other. But, with Alicia about to move in with her boyfriend, Vanessa must fend for herself while Alicia tries to adjust to her new life of luxury.
The Move
Vanessa's life is turned upside down when Alicia tells Vanessa that she is moving in with her boyfriend, Philip. Meanwhile, things don't go as planned when Alicia tries to give Philip a surprise.
The Engagement
Alicia is struggling to adjust to her new life with Philip. When Martin, the guy from the night before, contacts Vanessa, she begins to doubt her feelings and has to make a decision.
Alicia seeks support from Vanessa when she decides to have an abortion behind Philip's back. Vanessa tries to be there for her sister but is suddenly faced with a dilemma when she is asked out on a date.
Vanessa wrestles with her own insecurities as she tries to take her friendship with Martin to the next level. Alicia and Philip travel to a countryside manor with friends, but Alicia soon feels left out.
The situation comes to a head when Vanessa, in an attempt to prove Alicia wrong, introduces Martin as her boyfriend. Alicia is forced to question her own life when Philip chooses his friends over her.
Vanessa attends a family dinner with Martin, her parents, Alicia and Philip. Meanwhile, Alicia wrestles with a secret that would devastate Vanessa and her relationship.