Uncontrollably Fond
Former teenage sweethearts separated by uncontrollable circumstances, Sin Joon Young (Kim Woo Bin) and No Eul (Bae Suzy) are reunited as adults – when the latter is commissioned to make a documentary about Joon Young. He is now a superstar actor and singer who's dead-set against filming his documentary and gives No Eul a miserable time. Gradually, he relents to the documentary and uses the time to try and win her heart back. Can they rekindle their once-passionate love? This 2016 South Korean drama series was directed by Park Hyun Suk and Cha Young Hoon.
Joon Young has trouble accepting reality and rebels where he can. No Eul accepts an envelope of hush money and loses more than her integrity.
Ten years ago, Joon Young and Eul met as teenagers and some unfortunate events caused them to become estranged.
In return for his silence over a witnessed misdemeanor, Shin Joon Young forces No Eul to pretend to be his girlfriend.
Mistakenly thinking that Eul was trying to commit suicide, Joon Young agrees to film the documentary.
Joon Young invites his mom to his concert but she remains stubborn. Joon Young makes a grand gesture that is not appreciated.