Under the Gun
When the honor of his family is tarnished, Go Gun (Zuho) is faced with a difficult decision. The son of a professional poker player, Gun knows just how damaging the profession can be, yet joining the Korean Poker League may be the only way to save his family. Encouraged by transfer student Cha Se Young (Jo Soo Min), Gun finds the strength to put his fears aside and tackle his problems head-on. With Se Young by his side, will his skill and determination ultimately bring him victory? “Under the Gun” is a 2024 South Korean romance noir drama directed by Hong Chung Gi.