Understanding the World of Financial Markets
Taught by Professor Connel Fullenkamp of Duke University, these 12 lectures introduce the impressive range of financial markets, including stocks, bonds, futures, options, real estate, private equity, and virtual assets, while also looking at the markets for intangible assets, executive talent, and ethical investing. Filled with practical tips, the course is aimed at the ordinary investor.