Unit One
A man has been liquidated - and Ingrid, IP, Fischer, la Cour, and Gaby set off early one Saturday morning. The deceased, an old acquaintance of the police, had outstanding business with local bikers.
Fischer and la Cour find Grue, the biker president, who is carrying a sawn-off shotgun around that matches the murder weapon. But the revelation that follows is not what they expected.
When an elderly lady is murdered a series of very worrying details emerge about her younger female lodger. IP is worried about Kirsten, and Ingrid's husband Søren suddenly appears just as she is on her way to supper with Boysen.
A couple's wedding day is ruined by a homicide. The killing seems impossible, and the forensics experts are really hard put when Unit One arrives. Soon many of the villagers are in the spotlight, from the pastor to the teacher.
Ulla has celebrated her 30th birthday with a big party for relatives and friends. On her way home from the party she disappears without trace. Her husband calls the police, and Unit One is summoned.