Unmasked
The Killer Clown
Marlene Warren is making breakfast for her son when the doorbell rings. Marlene answers and to her delight, she sees a clown holding flowers and balloons. What happens next will change the small Florida town forever.
The Final Scream
When 16-year-old Cassie Jo Stoddart is found covered in 29 stab wounds, no one knows who would want to do her harm. But a buried videotape will reveal a plot so evil, law enforcement is left shaking.
On Halloween, Doreen Erbert answers the door to a trick-or-treater only to come to face a masked murderer. Without a clear description of the killer, everyone becomes a suspect. Will law enforcement find the man behind the mask?