Uzumaki
Kirie tries to escape from her town Kurouzu-cho, where the residents get obsessed with spirals due to an unexplained curse.
Kurouzu Hospital is in an uproar over the bizarre corpses drained of all blood. One night, Kirie wakes up to the echoing footsteps in the hallway. What she witnesses there is the unusual sight of pregnant women marching down the corridor.