Velma Velma
After teenage outcast Velma Dinkley is accused of killing a popular classmate, she has just 24 hours to find the real murderer. There's only one problem: Velma has sworn off solving mysteries -- forever.
While Velma goes to new lengths to solve the mystery of her mother's disappearance -- including teaming up with her former BFF turned nemesis, Daphne -- Norville faces an enemy of his own ... stoners.
When Principal Rogers enrolls all the female students in a self-defense class, Velma and Daphne must work out their complicated relationship on the mat. Meanwhile, Norville vows to get answers from Fred by any means necessary.
With Crystal Cove High's hottest girls under attack, Velma questions her feminist values and Fred analyzes his own views on women. After seeking Daphne's help, Norville finds himself embroiled in a new mystery.
After Crystal Cove instates a city-wide curfew, Velma has no choice but to spend the night with band geeks ... and Fred. Later, Daphne makes a discovery of her own.
Velma vows to resolve her daddy issues. Norville rebels against his father's beta lifestyle. Fred fights against his family's anti-feminist ways. Daphne learns a series of shocking truths about her parents -- and her past.