Veni Vidi Vici
After a massive flop, director Karsten is forced to leave the film industry. Her rescue comes from friend and producer Vincent, who offers a well-paid film job— directing porn films.
Karsten's film VENI VIDI VICI premieres and it must be a success when Karsten's wife has quit her job. Meanwhile, Karsten's old friend Vincent calls and gives him a lucrative offer.
Karsten must undergo a reality check and is forced to work at his father-in-law's organic pig farm. Vincent also has problems with his sidebiz. He is in a bad situation with the Belgian brothers Lipshitz.
Karsten creates an alias and secretly begins his new career while his family thinks he is working on a commercial. Only the father-in-law suspects that something is wrong.
Karsten's first small contribution as a director in Denmark is a success and he now wants to direct on a much larger project. A frustrated Jonna seeks acknowledgement elsewhere.
Karsten and his new colleagues defy the weather gods on the open icy sea. At home, jealousy rages like an open fire.
Karsten is increasingly drawn into Vincent's side business and is forced to carry out a mission he never thought even existed.