Vintage Tech Hunters
Bohus and Shaun Buy a Jukebox
During a road trip in Southern California, Bohus and Shaun find a vintage jukebox in need of repair and take it to Los Angeles to have it restored; in Los Angeles they hunt for vintage tech at local flea markets and an e-waste recycling facility.
Bohus and Shaun take the world's first talking pinball machine to Dallas for restoration, where they find some rare vintage tech and search for deals at a liquidation sale.