Visionaries: Inside the Creative Mind
Some of the world's most well-known creative minds, some might call them visionaries, provide viewers insights into their creative processes in this docu-series. The celebrated artists -- including filmmakers Tyler Perry and James Cameron, fashion designer Tom Ford, musician will.i.am and celebrity photographer Annie Leibovitz -- reveal the experiences, challenges and rewards of bringing their ideas to life. Through this series, viewers learn what made these visionaries who they are and what continues to inspire them.