Vivir de amor
Twenty years ago Elena lost her daughter Frida and was presumed dead. Alma and Antonio found her and adopted her. Now, years later, Frida discovers the truth. Get to know this story in which the only way to combat envy is to live in love.
La mala jugada de la vida
Frida is kidnapped by a man and a woman who murder her father. Jose Emilio proposes to Angelli and she accepts.
Rebeca confesses in front of everyone in the town that her parents are not her real family. Santiago knows that his life is in danger and he will do anything to get the money he needs to pay his debts.
Jose Emilio tells Misael that he will not allow him to misuse his position in the company now that his grandfather is sick. Rebeca meets Jose Emilio and tries to seduce him, but he rejects her.
Fatima sees Bruno kissing another girl. Rebeca meets Renato at Elena's restaurant.
Dulce dies after being shot by Misael. Misael demands that Santiago stay away from the family to avoid being discovered.