Vota Juan
Juan tries to look like a hero by solving a crisis in his ministry to stand as a candidate in his party's primaries.
After a talk with his assistant, Juan gives an interview in which he presents himself as the candidate of the people angering his party.
Juan has an image crisis after a party at the Russian Embassy and the aftermath affects his marriage.
Juan has to live with his daughter who is a great admirer of Recalde, Juan's political rival in the primaries.
Juan tries to give an honest image by returning a ham that is given to him. Carmen discovers that Moncloa supports the candidacy.
Juan goes to his old high school reunion where he boasts of his success. Carmen tells them that the president is running for re-election.