We Are
Adapting to university life can be stressful – friends Phum (Pond Naravit Lertratkosum), Peem (Phuwin Tangsakyuen), Q (Winny Thanawin Pholcharoenrat), Toey (Satang Kittiphop Sereevichayasawat), Tan (Aou Thanaboon Kiatniran), Khaofang (Boom Tharatorn Jantharaworakarn), Chain (Marc Natarit Worakornlertsith), and Pun (Poon Mitpakdee) are in the middle of figuring all of that out. Keeping up with their academics is hard enough, but when budding romantic tensions and tempers start to rise, it's anyone's guess what will happen next. Will this group of boys manage to successfully navigate their way through school and love? This 2024 Thai BL drama series is adapted from a web novel by Khun Parawee.