While the Rest of Us Die
Doomsday & The President
How Cold War plans for nuclear war empowered the president to rip up the Constitution and blow up the world – and there’s nothing we can do to stop it.
We spent decades and trillions of dollars worrying about nuclear annihilation. What if the apocalypse is already here, and we just don't realize it?