Work on the Wild Side
A big day for our vets and volunteers working to save species in South Africa. Harriet has been called out to an elephant who has been caught in a snare and volunteer Debbie is put to the test as nine orphaned baby monkeys arrive at Riverside Rehabilitation Centre.
Vet Will has a huge task on his hands as he has to move Harry, a five-ton troublesome bull elephant, to a new home.