You Are My Heartbeat
Adopted as a child, Sira (Push Puttichai Kasetsin) became the vice president of the family company, but he's a terrible neat freak who avoids approaching people unless he absolutely has to. This proves problematic when he has to work with Kitika (Mai Davika Hoorne), a skilled but messy designer. As Sira and Kitika get to know each other, they start to develop romantic feelings for each other despite their differences. However, things get even more complicated when Sira finds out that his adoptive younger brother and company heir Sasa (Jackie Jackrin Kungwankiatichai) is actually Kitika's ex-boyfriend! Can Sira and Kitika work through these issues, or is this relationship doomed to be a mess? This 2022 Thai romantic comedy drama, directed by Nay Saratswadee Wongsomphet, was adapted from the 2017 Chinese drama "The Fox's Summer."