Emergency Couple
When Pun (Sean Jindachot) was a medical student, he and his nutritionist girlfriend Punn (Bua Nalinthip Sakulongumpai) were madly in love – even getting married despite disapproval from Punn's wealthy family. In need of money to support themselves, Pun abandoned his doctoral pursuits to become an insurance salesman, but love wasn't enough to overcome all the issues the couple faced, leading to their eventual divorce. Six years later, Pun and Punn unexpectedly find themselves reunited in the emergency room, as they both decided to go through medical school to become doctors. Will working side-by-side help them resuscitate their romance, or is their relationship as good as dead? This 2024 Thai drama, directed by Chankacha Pratuan, was based on the 2014 Korean drama of the same name.