Ossan’s Love Thailand
Heng (Earth Pirapat Watthanasetsiri) lives an ordinary, mundane life: he has an uneventful job at a real estate agency and has no romantic life to speak of. All of that changes in an instant when Heng discovers that his own face is on his boss Kongdech's (Krit Shahkrit Yamnam) phone screensaver, revealing Kongdech's secret crush on him, followed by his colleague-turned-housemate Mo (Mix Sahaphap Wongratch) also suddenly confessing his feelings! Kongdech and Mo begin to battle for Heng's attention, causing all sorts of workplace chaos. To make matters worse, when Heng's childhood friend Chicha (Kapook Ploynira Hiruntaveesin) comes to visit, even she reveals that she's had a crush on Heng! Suddenly, Heng goes from having zero love prospects to three – could any of them be the right person for him? This drama was adapted from the 2018 Japanese BL drama "Ossan's Love."