Zorro
Dead Men Tell No Tales
In the first episode of 'Zorro,' Victoria is accused of murdering a guest in her tavern.
Deceptive Heart
In this episode of 'Zorro,' Don Alejandro's pen friend arrives in Los Angeles and wedding bells are in the air, much to Diego's chagrin.
In this episode of 'Zorro,' mayor Ramón tries to monopolize the village's water supply.
The mayor has the Indian camp ransacked, leaving Zorro's mark with the aim to turn the whole town against the 'bandit' and uses a master swordsman to steal in the church convincing the majority of the inhabitants.
In this episode of 'Zorro,' Diego's cousin is visiting the hacienda with his fiancée. However, when it is evidenced that she wants to leave him because of his obsession with Zorro, he plans to challenge the swordsman to a duel.
In this episode, the de la Vegas are surprised when the farmer Maceas offers them a free load of beans, because he believes that Zeus, a fine stallion that he raised for competition after don Esteban ordered him to stop, will win a fortune.