Big Lars
Newcomer comedian Lars is ready for a change, especially in his career where he wants to be taken more seriously. When he falls in love with actress Julie, things take off in a completely different way than he planned.
Lars is newly divorced and now is the time for him to live his life. But everything doesn't go as planned. Lars bumps into Julie and is immediately infatuated.
Lars has high hopes of being a sperm donor or father of Julie's child. But as Lars finds out that Julie has a date with Nikolaj Koppel he realises that he must fight to get her attention.
Lars dreams of gaining status as ambassador for a soccer club. His friend Martin is already ambassador for FCK. So, Lars has to get back to his roots and attempts to make himself noticed by AGF and their fanclub.
Lars is involved in an accident with a hearse. The female driver is injured and when Lars tries his best to help her, he ends up being in charge of a funeral.
Julie and her gigantic loom move in with Lars. Lars gets a confidence boost as he is accepted into a lodge that has Lars Seier as a member. The goal is to revive the plans of having a Formula 1 race in Copenhagen.
Lars and Julie's families are going to meet for the first time at Easter Lunch, and Lars has prepared a surprise for Julie; troubles arise in the relationship between Ellen and Balder.