Calvin Harris - T in the Park
Producer, musician, lyricist, singer, songwriter and British DJ, Calvin Harris is a man of many talents. His performance at the 2016 edition of the T in the Park Festival, located at the beautiful Strathallan Castle in Scotland, features some of his most popular hits!