100 Days of Popping
The foundations of popping
On her round-the-world trip, B-Girl AT stops off in Montreal, Canada, to learn some of the history and foundations of popping from Canadian B-Boy, Greenteck.
Join B-Girl AT as she talks to some of the originators of popping, including Boogie Frantick, Popin' Pete and Storm, to discover more about how the dance style developed and how it's evolved.
B-Girl AT consolidates everything she’s learned in her 100-day global journey to put on her best performance at Red Bull BC One in Zurich.