3rd Rock From The Sun
Dick accompanies Dr Albright to a wedding, hoping to observe a mating ritual; Harry is taken with Martha Stewart.
Dick tries to figure out his age in human years when he becomes attracted to a young anthropologist, and learns about birthdays.