61st Street
Promising high school athlete Moses Johnson is swept up in the Chicago criminal justice system when he's arrested as a supposed gang member after an officer dies during a drug bust gone wrong.
Officer Logan begins to question his own department; Lieutenant Brannigan presses Moses for a confession; Franklin revisits the crime scene, finding a new angle for the defence.
Franklin gets sobering news; Moses reunites with an old acquaintance; Officer Logan gets a new position; Norma holds a barbecue to raise money for Moses's bail.