Analog in Vienna
From iconic German hip-hop groups to popular American rock bands, musicians are given the chance to cut a live record straight to vinyl in a single take.
Die Fantastischen Vier
Iconic German hip-hop group Die Fantastischen Vier mix the past and present, cutting a live record straight to vinyl in a single take with just two days to prepare and rehearse the set list.
Lebanese rock band, The Wanton Bishops, cut a live record straight to vinyl. Band members Nader Mansour and Eddy Ghossein share their journey into music while preparing for the recording.