Remix Lab
Take a look behind the scenes of the music-making process with host T-Pain as he joins a new artist each episode to create a fresh remixed track live with input from the Twitch community.
Mija
American electronic artist Mija joins host T-Pain to add a new twist to her track Notice Me. Find out how Mija is breaking genre boundaries and experimenting with new sounds and technology.
Cardo, the hip-hop producer behind the Drake hit God’s Plan, enters the Remix Lab with T-Pain to remix his beat for the Wiz Khalifa classic Mezmorized.
Murda Beatz, the producer behind some of the biggest beats of the year, drops by T-Pain’s home studio in Atlanta to add his special Murda Sauce to T-Pain’s new track Might Be feat. Gucci Mane.