Red Bull Studio Sessions
Red Bull Studios brings a diverse cast of young songwriters and producers from Red Bull Songs together in the studio, and documents the inner workings, successes and struggles of making music.
Jordin Sparks is joined in Los Angeles by producer LordQuest and songwriters Sad Alex, Rami Jrade and Jordyn Dodd. The team work together to take Jordin’s musical 'spark' and amplify it.