APB
When his friend is murdered, a billionaire uses his own money to take over the underfunded 13th District Chicago Police Department and turns it into an elite private police force endowed with the most advanced crime-fighting technology available.
After witnessing the murder of his best friend, tech billionaire Gideon Reeves takes charge of a troubled Chicago police district and reboots it using technical innovation; Gideon launches the APB app.