Case Sensitive
New Detective Superintendent Charlie Zailer finds herself working with DC Simon Waterhouse for the first time as they investigate the deaths of Geraldine Brethrick and her daughter.
The Point of Rescue pt.1
When the bodies of a mother and her daughter are found in the bathroom of their home, new DS Charlie Zailer and her colleague DC Simon Waterhouse investigate. The pair disagrees over whether the case is a murder-suicide or something more sinister.
DS Charlie Zailer and DC Simon Waterhouse investigate a case of thwarted ambition and deadly jealousy while wrestling with their own relationship.