Chain Reaction
The victim's brother Damon has an opportunity to identify one of the perpetrators, but he hesitates. Instead, he comes up with a plan to clear the debt with the help of his friends.
Damon and his friends have only one day to clear their debt with Chris. The situation becomes too overwhelming for Samira and Jacob, who end up abandoning Damon.
Paula Schoenberg's position as a key witness gives her the ability to cut a deal, but Kowalski is in a quandary when she wants to meet him.