Dating: No Filter
Comedians watch singles on a date and provide unfiltered commentary to humorous, and sometimes outrageous, situations.
Buff comic book nerd Shaun hopes to make a connection with ice-skating champion Lexi; flight attendant David aims high for love on the trapeze with fitness guru Tyrone.
Free spirit Maury is looking for love and super suave Danny may be just what she ordered; bubbly Alex hopes to find a connection with Harmony during a messy sculpting class.
Aspiring puppeteer Danny tries to romance Courtney with a bike ride and puppet show. Ross gets in the ring with boss babe Alex, before cooling off with a few libations and then turning up the heat.
Loud and proud Victoria may have finally met her perfect match with package handler Jay; glittery gal Alexa has high hopes for Scot from South Africa.
Zack gives his date, Rey, a bit more than he can handle while making wine and eating a lot of garlic; single mother Alison takes a leap of faith in a country line dance and meets real estate agent Adam.
Karaoke diva Dina plays a zany game of minigolf with quirky fitness instructor Zach; Brian shows his dance moves to the laid-back Tyrone, and later brings out his drag queen persona Breyonce to get the party started.