DI Ray
DI Rachita Ray is promoted to join a homicide investigation. Though she suspects she's been chosen for her ethnicity, Rachita is determined to find the killer by delving into the world of organised crime and challenging her colleagues' biases.
Rachita and the team race to track down Anjuli Kapoor, making more than one grim discovery in the process.
The body count continues to rise as Rachita and the team uncover more evidence, leading them to believe they are dealing with highly dangerous organised criminals.
Two months after her suspension, DI Ray is thrust back into the homicide unit to investigate the fatal shooting of a young nurse and the leader of a notorious crime syndicate.