Fortitude
When a research scientist is killed in the icy town of Fortitude, the once tight-knit community become suspicious of each other as they investigate the murder, and an abnormally warm winter reveals the town's secrets.
Vincent is taken to the police after his discovery and a woman mysteriously disappears. Sheriff Anderson tries to make sense of all the commotion as quietly as possible.
Dan and Frank go in search of a suspect, but Dan's feelings for Elena are threatening to overwhelm him; Morton uncovers a new piece of evidence.
Frank is taken in and interviewed by Morton, and after some thought, Elena reveals his alibi. Morton makes a disturbing find in Liam's room.